Vaikai nesako:
„Šiandien buvo nelengva diena, gal galėtume pakalbėti?“.
Jie sako:
„Ar pažaisi su manimi?“. /Lawrence J. Cohen/
Mažiesiems žaidimas – ne tik malonumas, bet ir tokia pat svarbi veikla, kaip ir mokymasis mokykloje. Žaisdami vaikai tyrinėja ir atranda pasaulį, tad tai – ir pažinimas, ir tyrinėjimas, ir atradimas, ir patirtis vienu metu. Psichologai teigia, kad žaidžiant formuojasi vaiko asmenybė. Tinkamai parinkus žaidimus galima vaikus supažindinti ne tik su lengvais, bet ir sudėtingais dalykais, pavyzdžiui, skirti kairę ir dešinę puses, supažindinti su dydžių sąvokomis, ugdyti orientaciją popieriaus lape ir t.t.
Ikimokyklinio amžiaus ugdytinių regimasis suvokimas, orientavimasis popieriaus lape ir erdvėje dažnai esti nepakankamas. Minėti sunkumai vėliau trukdo sėkmingam mokymuisi mokykloje: rašyti eilutėse, diferencijuoti didžiąsias ir mažąsias raides, skirti raides nuo skaičių, išskirti objektų panašumus ir skirtumus, kopijuoti tekstą ir kt.
Lopšelio – darželio ,,Pasaka“ 5-6 metų vaikai kartu su logopede – spec. pedagoge metodininke Sonata Pakalniškiene nuo 2017 m. spalio 1d. dalyvauja respublikiniame prevenciniame projekte ,,Žaidimai moko“.
Šio projekto tikslas – žaidimų pagalba lavinti penkiamečių, šešiamečių erdvės ir laiko regimąjį suvokimą, vizualinius procesus (gebėjimą atpažinti, skirti, įsiminti matomus vaizdus), tikslinti ir tobulinti smulkiuosius (riešo, rankų pirštų) judesius, gausinti žodyną, tikslinti gramatinę kalbos sandarą.
Kiekvieną savaitę vaikai per logopedinius užsiėmimus supažindinami su naujomis temomis, sąvokomis. Kaip išduoda projekto pavadinimas „Žaidimai moko”, vaikams informacija pateikiama žaismingai ir lengvai: pasitelkiant žaidimus, eilėraščius, kūrybines užduotis.
Logopedė – spec. pedagogė metodininkė Sonata Pakalniškienė
{gallery}2017_ZAIDIMAI_MOKO:::0::{/gallery}